Customised News Solutions
english version
spanish version

japanese version
Pengiklanan di WN

Rangkaian WN adalah antara salah satu tapak yang popular untuk berita Dunia di internet, telah mencecah lebih kurang 14 milion pengguna web dalam purata sebulan.

Rangkaian Wn termasuklah lebih dari 6,000 tapak dengan pilihan 35 bahasa. Ia di kategorikan dengan kawasan geografi dan subjek pengguna.

WN menawarkan pilihan sasaran yang bertepatan iaitu melalui kawasan, negeri, Bandar, industri, minat dan bahasa. Ini menunjukkan pengiklanan merupakan satu peluang yang cerah untuk menyampaikan pesanan kepada pengguna di mana sahaja mereka berada.

Dalam tambahan untuk mempelbagaikan tapak WN iaitu tapak CN dan berita melalui email dapat membuka minat terhadap pengiklanan.

WN menyusun berita dalam bentuk format yang menarik, di gabungkan dengan persembahan slid dan penyiaran. Penempatan yang baik membolehkan anda merebut perhatian yang positif. Kredibiliti WN adalah boleh berdiri sendiri dan telah di uji dari masa ke semasa. Wn juga mempunyai pelanggan dari seluruh Negara dari industri yang pelbagai untuk mendapatkan perkhidmatan WN dan ruang seperti Senarai Pelanggan yang disediakan.




For information on advertising availability, site demographics and rates,
Please Complete Form:

Company:
Company Type:
Contact Name:
Position:
Tel:
Email:

 




Contact | Support | WN Network | CustomisedNews.com  © 2008